LAST NIGHT/SÖN/06/09/15

2015-09-07 / 12:18:33
"långa gröna bönor" med en annan bönmix under+vitlök till förrätt. Mycket godare än det låter faktiskt!
hemgjord teriyakibiff med stekta nudlar till varmrätt
och så hallonchoklad"bakelsen" som jag skrev om tidigare i det här inlägget.
 
Igårkväll fick vi gäster vilket ledde till en storslagen middag som inte slutade förrän runt 11 på kvällen. Men jag klagar inte. Finns faktiskt få saker som slår att ha en sen middag en söndagskväll så man slipper söndagsångesten. Sen kan det ju bero på att jag har noll saker att göra och därmed inte heller har någon söndagsångest - men det gör mig ingenting.
 
Dagens planer är att skriva klart ett träningsschema för den här veckan samt kicka igång träningsveckan med en powerwalk i det kyliga vädret
(det är bara 12 grader fastän solen skiner?!) samt köra ett bicepspass senare på kvällen.
 
Skulle ni vara intresserade av att läsa mer om träning? Till exempel att jag skriver ut mitt träningsschema samt olika tips?


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




2 0 1 5
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12