MÅN/14/09/15

2015-09-14 / 19:02:38
 
Ännu en måndag utan ångest inför att veckan startat. Jag antar att det kommer bli min tur snart att känna stress, press och ångest inför veckostarter. Finns faktiskt plus och minus med att inte börja plugga förrän i oktober. Stora plus är såklart att jag har mer tid att förbereda mig - men detta leder i sin tur till att jag har mer tid till stress och övertänkande.
Minus med att börja plugga så sent som i oktober är att de flesta utav ens kompisar jobbar eller redan pluggar vilket leder till att jag inte har någon att spendera mina absolut-inte-fartfyllda dagar med.
 
Idag har jag kört ett arm-pass på gymmet som resulterade i extremt pumpade armar och synliga ådror - vem är Arnold? Känns väl sisådär att jag har kommit igång med träningen precis innan jag ska lämna landet. Men vem vet, det kanske gör så att jag kan börja skolterminen fylld med energi samt inspiration.
Tror även att jag kommer få ännu mer inspiration när jag kommer gå omkring och testa olika gym i Warszawa för att hitta ett som passar mig.

Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Det är aldrig fel med träning! Haha, oavsett om man ska till ett annat land. Träning föder energi och inspiration!

Sv: Tack snälla! :3 Blir så glad!

2015-09-14 / 19:51:02
http://musicismyboyfriend.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




2 0 1 5
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12