TIS/15/09/15

2015-09-15 / 18:05:45
 
BIG UP till H&Ms nya sminkkollektion faktiskt. Egentligen var detta läppstift ett panikköp i fredags då jag verkligen inte kände för att sminka ögonen extremt så jag kände att jag skulle lägga fokus på läpparna.
Läppstiftet har - enligt mig - en perfekt mörkröd färg och den höll faktiskt hela kvällen!!
Ska nog införskaffa mig några fler läppstift ur den nya kollektionen då de inte är för stora och får plats i fickan/handväskan galant.
Tänkte vara mer vågad (på "rätt" sätt, ta det inte fel) i höst och satsa på läppar faktiskt.
 
Glöm inte att applicera puder under läppstiftet för att få en längre hållbarhet!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




2 0 1 5
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12