VARDAGSBABBEL

2015-09-04 / 16:58:10
 
Väldans ovärd dag om man ska sammanfatta det snabbt. Har badat i två timmar och grubblat på allt som har med framtiden å göra. Efter det har jag bara ätit mat och kollat på PLL (väldigt intensivt).
 
Börjar verkligen tröttna på att vara den enda utan jobb/plugg just nu. Börjar inte skolan förrän den andra oktober och eftersom jag har haft sommarjobb + semester i tre veckor så har jag inte varit ledig sen mitten av augusti, vilket i sin tur lett till att jag inte har kunnat hitta ett nytt jobb för den tiden jag har kvar i Sverige eftersom det är en så pass kort period.
 

Liene Svärd

sv: Jag brukar ta en tunn slinga hår i taget, har inte max värme, drar plattången genom håret ganska långsamt. Vill jag ha jämna lockar genom hela håret drar jag tången långsammare vid rötterna för topparna har tendens att locka sig lättare då dem är tunnare. Sen så kammar jag genom varje slinga för att lockarna ska bli snyggare och lättare att göra. Skulle vilja göra en video!

Ibland kan det va bra inte göra så mycket, vila upp sig till nästa uppgift i livet.

2015-09-05 / 10:03:13
http://piggigen.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




2 0 1 5
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12